14 Eylül 2013 Cumartesi

Miley Cyrus - Wrecking Ball

Merhaba , ben Levi. Tatilden döndükten sonraki ilk yazım bu. Bu yazımda Miley'nin Wrecking Ball adlı klip analizini yapacağım.

İlk olarak klibe ağlayarak başlıyor.

Bu bölümde diyor ki,

Pençelendik, zincirlendik, kalplerimiz boşlukta
Zıpladık, asla neden diye sormadık
Öpüştük, ben senin büyüne kapıldım
Kimsenin reddedemeyeceği bir aşk
Hiç sadece kaçıp gittiğini söylemedin mi?
Sonsuza dek seni isteyeceğim
Bir yalanı yaşayamam, hayatım için koşuyorum
Daima seni isteyeceğim

İlk 2 dize: İlluminati'deki sanatçıların bütün bu yaptıkları sevişme, vs. nin ve para, şan, şöhretin nedenini asla sormadan kabullendiklerini söylüyor. 
3. ve 4. dize: Şeytanın sunduğu aşkın hiç kimsenin reddedemeyeceği bir aşk olduğunu ve kendisinin de onun büyüsüne kapıldığı anlatıyor.
5. dizeyi anlamadım
6,7,8. dize: Artık onu bırakmanın mümkün olmadığını ve bu yüzden sonsuza kadar onu sevmek zorunda olduğunu belirtiyor.

Bundan sonrasının resmini koymama gerek yok, soyunuyor vs. rahatsız olanlar olabilir.

Nakaratta bir bölüm: 
Senin tüm yaptığın beni yıkmaktı
Evet yıktın beni

Anlamayan beyin nakli yaptırabilir.

Şeytanın konuştuğu bölüm:

Asla bir savaş başlatmayı kastetmedim
Sadece içeri girmeme izin vermeni istedim

Miley cevap veriyor:

Ve güç kullanmak yerine
Sanırım içeri girmene izin vermeliydim

Bütün şarkıdaki Illuminati atfı bundan ibaret. Eğer Salmon başka gördüyse buraya yazar asdnasödöçaasn

Not: Miley Cyrus da diğer bayan Illuminati üyeleri gibi klipte baskı geldiği için soyundu. Farkındaysanız bu kadar zamandır Illuminatide ama yalnızca 2 klibinde soyundu. Bu yüzden baskı gelmiş olmalı ki böyle klipler hazırladı.

14 yorum:

  1. ben artık inanamıyorum çünkü söz konusu eminem katty perry falan bunlar hep öyle analiz ediliyo işte memnun değil karşı örgüte zihin kontrolünde olsalar memnun gibi takılırlar diyelimki değiller memnun değiller çıkmak istiyorlar sen zannediyomusun adamlar bırakıyo bunları istedikleri gibi şarkı yazıyolar klip çekiyolar işte çıkmak istiyorum ama bırakmıyolar falan inanıyomusunuz buna

    YanıtlaSil
  2. Doğru söylüyorsun çıkmak istiyorlar ama bırak(a)mıyorlar. Çünkü Illuminatiden çıkarsan ve başka birine özgür iradenle yaşadıklarını anlatırsan diye korkuyorlar Illuminatinin başları. Aslında en çok bizlerden korkuyorlar, evet doğru, uyanırız diye korkuyorlar. Çıkartmıyorlar sanatçıları. Illuminatiden çıkmanın da tek yolu ölüm oluyor bu vesileyle. Ha eğer sen yine de bu yazdıklarımı saçma ve/veya ütopik buluyorsan iş senin kendi düşüncelerine kalmış. Herkesin düşüncesine saygı gösteririm.

    -Levi

    YanıtlaSil
  3. yoo beni yanlış anladın bu hasta ruhlu insanların yaptıkları benide memnun etmiyor ama şunu diyim biliyoruz ki bu şarkılar klipler mesajlarla telkinlerle dolu bunu zaten biliyoruz dedin uyanmamızdan korkuyoruz daha ne olması gerek dimi :) dediğim şuydu ya mesela lil wayne in mirror klibi çok olay olmuştu hani çıkmak istediği temizlendiği gibi vsvs ama onu diyorum bu adamların zaten kontrolündelerse ki bi kadın vardı müzik endüstrisi deşifre oldu belgeselinde o böyle çocuk gibi hareketler ediyodu var biliyorum ama bu adamların kontrolündeyken hadi şarkı yapıp kayda girmek kolay ama klip çekip yayinlicak ve bunu adamlar mtv yi ofislerinden izlerken mi görücek demek istediğim bu bu kadar büyü biliyolar ritüeller vsvs biz anlıyosak onlarda anlamıyomu demek istediğim buydu :) kusura bakma uzun oldu biraz ama bu konulara meraklı olunca insan muhabbet etmek istiyor yanlışmıyım sence ?

    YanıtlaSil
  4. Sayın Fatih,

    Öncelikle diğerleri gibi konuya bağnazlıkla yaklaşmadığın ve geniş açılı yorumlarla benimle tartıştığın için çok ama çok teşekkür ederim. Evet çok teşekkür ederim çünkü böyle yorumcu bulunca öpüp başımıza koyuyoruz, maalesef.


    Elbette ki bu sanatçılar her daim zihin kontrolünde düzenli olarak tutulmuyorlar. Arada bir kendilerine de geliyorlar, senin o izlediğin deşifre videosundaki kadın gibi aşırı zihin kontrolüne tutulurlarsa hepsi de o gördüğün kadın gibi olur ve her yaştan insan artık bir şeylerin ters gittiğinin farkına varmaya başlar. İşte korktukları şey de tam olarak bu, anlamışsın zaten yorumunda belirttiğin gibi.


    Gelelim diğer konuya. Illuminati'nin baskısı altındayken nasıl onlara karşı çıkan sözleri ve mimikleri ile video hazırlayabiliyorlar ve Illuminati de hiçbir şey yapmıyor?

    Illuminati aslında tam da yapması gerektiğini yapıyor. Eğer sanatçıların karşı çıktıkları videolara karşı sanatçıya tepki verirlerse halk da artık bu videoda bir şeyler olduğunun farkına varır. Mesela Eminem video kliplerinde defalarca şeytana küfür etti, ona gönderme yaptı. Ama Illuminati ona tepki vermedi üstüne üstlük ona MTV müzik ödülleridne yer vererek "Eminem hala bizimle" mesajı verdi. Halk da doğal olarak Eminem'in hala Illuminatide olduğunu düşündü hatta "Eminem Illuminatiyle anlaşma yaptı onlara karşıymış gibi görünüp popülaritesini arttırmaya çalışıyor" diyenler bile oldu, hatta bu kitle ile Eminem'in hala Illuminatide olduğunu düşünen kitle arasındaki oran %51 ile %49 bile diyebiliriz. Ama göründüğü üzere Eminem'in karşı geldiği videolar diğer videolara oranla çok daha düşük sayıda beğenilmiş ve izlenmiş. Bu da en büyük kanıttır diyebiliriz.


    Başka sorun varsa sorabilirsin, zevkle cevaplarım.


    -Levi

    YanıtlaSil
  5. asıl ben teşekkür ederim bu kadar zaman ayırıp böyle cevap verme zahmetine girdiğin için haklı görüşlerin var ama bende bi ara yoğun olarak bu işlere dalmıştım arada insan bakmadan yapamiyor iste :) ama zor ya işimiz bu pislikler ne kadar hak dogru olmasalarda gercekten cok iyi calisiyolar omurlerini buna adiyorlar ve bence cabalarinin sonuclarini aldiklari kanaatindeyim biraz matrix filmine benzetiyorum biliyomusun insanlar uykudaydi iste kandiriliyodu aynisi bugun oyle tvden akilli telefonlardan kafamizi kaldiramiyoruz gercekten dusunmuyoruz dusunemiyoruz kafamizi kaldirip acaba neler oluyor demiyoruz uzucu ama gercek bilmem biliyormusun ama nicholas rockefellerin bi arkadasi var yahudi bi yonetmen onun anlattigi birseyler var tesaduf bu ya o yahufi yonetmen bunlari anlattiktan sonra trajik bicimde hayatini kaybediyor neyse bi çipten bahsediyor herkese takicaz bizden olmayanlari bilecegiz diyor biliyomusun bunu başardilar bence 10 yasinda cocuklar bile akilli telefon var ve biliyosun tum aramalarin numaralarin googleda ve en basit oyunlar bile rehberine mesajlarina galerine erisiyor konumuna da zaten artik facede twitterde her saniye sosyal olmanin geregi olarak sen bepirtiyosun konumunu neyse uzun olmuş baya başını şişirdim :) kusura bakma

    YanıtlaSil
  6. Hayır elbette ki başımı şişirmedin, hatta bu tür yorumlarınla beni çok sevindirdin :)

    Evet Sayın Fatih ne yazık ki dünyadaki çoğu insan bu popüler kültürün yani Facebook'un Twitter'ın, akıllı telefonların etkisi altında artık insanlar bu tür sosyal medya ağları olmadan kendilerini eksik gibi hissediyorlar. Ama ne yazık ki artık bu tür şeylerin üzerine bir düzen kurmuşuz ve bazılarını kullanmamıza gerek olmasa da çoğu işimizi bunların üzerinden yapmak zorundayız. Hatta Salmon bile yanında bilgisayar olmayınca buraya akıllı telefonuyla yazı yazıyor. Bunu ne yazık ki engelleme veya protesto etme şansımız yok, "Baştaki İnsanlar" bütün gündelik işlerimizi hep teknolojinin üzerine kurmuşlar bilerek. Çünkü uyumamız onların işine geliyor. Artık gerçekten de dediğin gibi kafamızı kaldırıp etrafımızda neler oluyor diye bakmıyoruz. Ve bunun suçu kesinlikle bizlerde, yani bizim gibi sıradan insanlarda.

    Haklısın, söylediklerine kesinlikle karşı çıkamam.

    -Levi. İstediğin zaman yazılarımızın altına yorum yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim levi bende çalışmalarınızı dört gözle bekliyorum :) bide zihin kontrolunden bahsediyorduk ya bence bide bu ruh satma konusunun baska bi yönü var bence bi kaç şey var elimde yani çıkamama nedenlerinden biri bu diye düşünüyorum kuran okurken bi ayette gordugumu cok iyi hatirliyorum resmen bundan bahsediyordu yani hatta johhny depp bi tv programinda konusurken anlatiyor filmlerimi izlemiyorum falan diyo guluyolar ama cok gergin duruyo o ben degilim ki diyor .) yani sadece işkence lsd nin de disinda bazi seyler var.

    YanıtlaSil
  8. Evet Fatih ben de merak ettim şimdi okuduğun ayeti ve ruh satma konusunun diğer yönünü biraz açar mısın? Johnny Depp'in o olayını ben biliyordum ama diğerlerini biraz açarsan sevinirim. Bu arada geç cevap verdiğim için üzgünüm.

    -Levi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo onemli degil ya bi bakara 102 yi oku sonuna bak ama sanki başka vardı ama hangisi oldugunu hatirlamiyorum ama işte bu demiştim inşAllah atarım onu da yani demek istedigim şey var roger morneu mu neydi soyadi o adamin videolari var anlatiyor gorustugu varliklardan yani bunlarinda etkisi vardir diye dusunuyorum onlarin inandirilmasinda kandirmakta etkili oluyordur ve bu anlaşma yani dusunsene goruyosun ve atiyorum olumden sonra yasamican gibisinden konussa inandirabilir yani farkli boyutlari var varliklar falan artik ne tur islemlerden geciyolar tahmin edemiyorum hepsini bende cevaplarini dortgozle bekliyorum bide tahminim eski misirda falan tanri diye taptiklari bu varliklardi

      Sil
  9. Sevgili Fatih,

    Anlatmak istediğin şeyi anladım. Evet zihin kontrolü esnasında cinler kendilerini zihin kontrolüne tabi tutulan kişiye tanrı olarak gösteriyorlar, cinler insanlara göre daha uzun süre yaşadıkları için kendi hayatının eskilerinden kesitler vererek "Bunları sen yaşadın" mesajı verip insanları da reenkarnasyona yani ölümden sonra dünyada başka bir vücutta meydana geldiklerine inandırıyorlar. Sonra da zihin kontrolünü uygulayan insancıklar gelip zihin kontrolündekine kendilerini uzaylı, cin-insan karışımı yani melez olarak tanıtıyorlar. Bunların hepsi Mark Philips ve Cathy O'Brien'in Türkçeye BAYKUŞ İMPARATORLUĞU diye çevrilmiş kitabında anlatılıyor, ki Cathy O Brien zihin kontrolünü BİZZAT YAŞAMIŞ bir kadındır ve kızıyla birlikte tabii tutulmuştur. Mark philips ise onun kurtarıcısıdır. eğer bulabilirsen o kitabı tavsiye ederim.

    Ve ayrıca son söylediğin şey de doğru olma ihtimali yüksek akıllıca düşünmüşsün mısırlılar onlara tapmış olabilirler.

    -Levi

    YanıtlaSil
  10. Evet cathy o brien i biliyorum levi karisik bazen boguluyosun :) neyse kendine iyi bak yine goruselim aslinda seninle konusmak isterim tabi sende istersen

    YanıtlaSil
  11. Fatih benimle arkadaşça konuştuğun için çok teşekkür ederim sen de kendine iyi bak ama herhangi bir sosyal medya aracılığıyla konuşma ihtimalimiz pek yok. Ben bir twitter hesabı açayım o zaman merak ettiklerini oradan dm yoluyla da bana sorabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himm peki anladim levi ozaman zahmet etme bende twitter kullanmiyorum burdan takip ederim ben seni :)

      Sil
  12. Teşekkür ederim Fatih seninle fikir alışverişi yapmak harikaydı :)

    -Levi

    YanıtlaSil