19 Haziran 2013 Çarşamba

one direction illuminati diyenlere

Arkadaslar ben Salmon. Sizi cok özledim ayrıca bunu da belirtmek istedim :)

Bugünkü konumuz "one direction" adlı gruba karşı yöneltilen illuminati iddiaları. Bunu bugün twitterda gördüm ve şok oldum. Oha yanee. Inceledim şarkılarında problem yok. Klipler de temiz. Sadece bazı giydiği şeyler insanin kafasını kurcalıyor. Niall Horan. Giydiği bir t shirt de okült öğretiye göre şekiller vardı. Ama genelde görmüyorum böyle şeyleri. Yani sadece niall ın giydiği bir t shirt yüzünden gruba illuminati diyemeyiz. Bir de twitterda bu gruba illuminati diyen gerizekali şunu da demeyi unutmamış " x factor e katılan herkes illuminati olur." Bak bak bak şu cümleye bak. Gören judas sanar.
Neyse bak sinirlerim bozuldu yine. Yani hayır anlamıyorum babası cuma gecesi mi sevismis de yapmis bu çocuğu. Anlaşılan One direction illuminati den uzak duruyor. Ayrıca böyle salak saçma köksüz bilgiler paylaşanlara da itibar etmeyiniz...

-Salmon.

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 yorum:

  1. Yazınızı okudum ama açıkçası pek gerçekçi gelmedi. Çünkü yani sonuçta bunlar belirlenmiş kişiler ne yapacakları, klipleri, kıyafetleri hepsi, hepsi önceden belirlenmiş şeyler. Çünkü onlar ünlü. Bununla ilgili bir yazı okumuştum yazının konusu Zayn'di bilgilendirici olabilir bunu sizinle de paylaşmak isterim (url paylaşabiliyor muyuz, bilmiyorum :D). Bunu eski bi One Direction ve Zayn hayranı olarak söylüyorum, insanlar sırf yakışıklılar diye onlara neredeyse tapınacaklar kendim de bunu fark ettiğimde kendime çeki düzen vermiştim. Gerçekten de hiçbir şey göründüğü gibi değil ve bu çok korkunç eminim bunu benden çoook daha iyi biliyoRsunuzdur ama One Direction bile masum değil maalesef :( Ayrıca Zayn' in de gerçek bi Müslüman olduğuna inanmıyorum. Babası müslüman kökenli olduğu için bu rol için biçilmiş kaftandı. Bu sırf Müslüman hayranlarını da yozlaştırmak içindi. Bizler ergeniz ve bunu onlar da biliyorlar ve bu kullanılmak için mükkemmel bir zaaf. Bir gün uzun uzun tartışmak isterim. Saygılarımla...

    YanıtlaSil