25 Haziran 2013 Salı

sahte veya gerçek, bunlar ufo

Merhabalar ben Salmon. Yazacak yazı bulamıyoruz çoğu konuyu levi ile birlikte simdi kadar yazdık. O yüzden ben de illuminati ye de ucu değen bu sahte veya gerçek olup olmadığını bilmediğimiz ufo larla ilgili yazmaya karar verdim. Bana kalırsa gerçek olabilir çünkü illuminati kartlarına göre illuminatinin ufoları obama iktidardan indikten sonra ortaya çıkacak. şimdi ufolara geçelim. Ilk olarak belirtmek istiyorum telefonumu gökyüzüne kaldırdığımda hiç bir gök cisminin ışığı merceğe girmiyor. Yani gökyüzü kap karanlık gözüküyor bu yüzden de video çekip koymak gibi birşey yapamıyorum. Ama size biraz anlatacağım belki siz de böyle şeyler görmüşsünüzdür. Ilk olarak ışıkların fazla olmadığı yıldızların rahat görülebileceği bir yer ve zamanda ki bu yer ve zaman evinizin çatısı ve yeni ay gecesi olabilir. Ay yeni ay evresinde olacağından gökyüzündeki cisimleri çok rahat bir şekilde görüceksiniz. Devam ediyoruz yeni ay gecesi çatıya çıktınız ve izliyorsunuz. Bir yıldız kaydı. Bir uçak gördünüz. Sonra hareket eden ama uçak olmayan ışıği sürekli süren birşey gördünüz. Yıldız gibi. Evet o bir ufo, bazı arkadaşlar o bir kuyruklu yıldız diyebilirler ama kuyruklu yıldızlar bariz şekilde ne olduklarını belli eden şeylerdir. Sürekli hareket eden bazen duran ve belli bir süre sonra uzaklaşarak kaybolan şeyler kuyruklu yıldız olamaz. Ama gördüğünüz cismin uçak olmadığına emin olun bazı uçakların işaret ışıkları oluyor sanirim o yanip sönen şeyler işte işaret ışıkları güçsüz olabiliyor. Yani 2 saat ufo diye izlediğiniz şeyin işaret ışığını sonradan görüp üzülmeyin. Peki bu ufolar napıyorlar? çoğu teori var fakat en mantıklısı insan bedenini keşfetmeye çalışıyorlar. Onlar için teknolojimiz önemli değil. çünkü biz daha mars a yeni gitmişken onlar başka bir dünya keşfetmişler. Insan vücudunu, vücudun çalışma şeklini, düşünme şeklimizi, yaşam tarzımızı, saldırganlık seviyemizi test ediyorlar. Peki diycek olursanız niye bunlar bu blogda yazıyor da nasa açıklama yapmıyor. Ilk olarak büyük ihtimalle ne olduğunu tanımlayamıyorlar ve eğer tanımlanamıyacak şekildeyse illuminati nin işi olamaz. Yani bilemiyorum çok karışık bir mevzu tatilde olduğum için bilgisayara ulaşamıyorum ancak telefonumdan yazabiliyorum bu yüzden de resim ve videolarla destekleyemiyorum ama tatilden döndüğümde bu yazılarımın hepsini geliştireceğim.
Serin yastıklar...
-Salmon

Published with Blogger-droid v2.0.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder