10 Temmuz 2013 Çarşamba

2 Ay Boyunca Yazdıklarımızdan biraz uzaklaşacağız

Merhabalar ben Salmon. Levi uzun zamandır yazmıyor ben de tatildeydim ve bloğa erişemedim yaklaşık 15 gündür hiçbirşey yazmıyoruz. herneyse. 2 aydır yazıyoruz ve 27 yazımız olmuş ama bir problem yaşamaya başladık. Biliyorsunuz ki üçüncü şahıs veya sikkofield haftada bir yazıyordu yani bizim gibi kafamıza esince veya aklımıza gelince yazmak yerine haftada bir yazıyordu eğer biz de öyle yapsaydık 27 haftadır yazıyor olmamız gerekirdi ve bu bence imkansız :) hayatta bir hafta boyunca yazı yazmadan duramam. herneyse asıl konumuza gelelim. biliyorsunuz ki biz illuminati hakkında ifşalarda bulunuyorduk fakat belli bir sınırı var bizim bildiklerimiz de sınırsız değil ve şuan illuminati hakkında çoğu konuya değinmiş bulunuyoruz. Levi yazdığımız yazıları geliştirmede sorumlu olucak ben ise yeni konular bulup yazılarımızı başlatacağım ama ve lakin dediğim gibi illuminati hakkındaki konular azaldığından dolayı konuyu bulmak çok zor artık bu konular hakkında sadece aklıma geldikçe yazacağım. Onun dışında ne yazıcaksınız derseniz siyasete girmeyi düşünüyorum. Levi    
 ile yaklaşık bir haftadır bağlantı kuramıyorum fakat onun da siyasete girmekten hoşnut olucağına eminim. benim şu andan itibaren yazıcağım konu "meclis". biliyorsunuz ki meclis tv diye bir kanal var trt3 kanalında bazı zamanlarda yayınını yakalayabilirsiniz yada internetten çevrimiçi şekilde izleyebilirsiniz. ben zaten hergün bu kanalı izliyorum bunu yazıya dökebileceğimi de düşünüyorum. yani anlayacağınız hergün meclis tv de olan olayları eleştireceğim görüşülen konulara değineceğim hatta takpiçilerimizin gizliliğinden emin olursam anketler dahi yapacağım.

Ben Salmon. İyi uykular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder