4 Mayıs 2013 Cumartesi

Atatürk ve Mason iddiaları

Ben Salmon merhabalar
Bu yazımda Atatürk'e karşı yapılan o çirkin masonluk iddialarına bi açıklık getireceğim. İlk önce şunu söylemeliyim Atatürk mason değildi. Eğer bu kadarı ana yetiyorsa direk adres satırına facebook yazabilirsin sorun yok ama daha fazla şey öğrenmek istiyorsan yazımın devamını da okumanı tavsiye ederim zaten çok da uzun şeyler yazmıyorum, ben az ve öz yeterli.

Atatürk'e mason dediniz durdunuz. Sorgulamadınız ve aptalca bi yalanın peşinden koştunuz elinize ne geçti. Hiç birşey. Bir şey öğrenmediğiniz gibi başka insanları da yanlış yönlendirdiniz, tanrıya şükür Atatürk sizin kadar aptal değildi ve kendini çok iyi bir şekilde iki tarafta da göstermeyi başardı buradan da onun mükemmel dehasına bir örnek verebiliriz. Her neyse Atatürk'ü övmüyoruz burda açıklık getiriyoruz değil mi? Evet. Aslında buraya 2 tane resim koysam ve çekildikleri tarihle birlikte nerede çekildiklerini söylesem birazcık düşünebilen insanlar dahi anlayabilirler bütün yazacaklarımı ama bizim halkımız tabi bu yazıları okuyanlar doğru bildiklerine gidiyorlar illa. Atatürk müslüman mıydı ? Bilemem ama mason olmadığını biliyorum. Ya aslında çok şey biliyorum ama sadece 2 fotoğraf yeterli insanlar için iki fotoğrafı koyacağım anlamayacaklar ve ben nasıl anlayamadıklarını düşünüp deli olacağım sırf böyle bir şey olmasın diye biraz daha uzun ve daha açıklayarak yazacağım. Atatürk'ün Almanya'daki bir mason locasında kayıtlarının bulunduğu ve resmen mason olduğu söyleniyor. Bu linkte de beynini kullanmakta problem yaşayan bir kardeşimiz bu kitabı görünce delille kanıt bilmem ne şeklide bir şey yapmış. Ee aptallık parayla değil sevgili okuyucularım araştırmadan koymuş n'olacak zaten youtube ye koymuş kimsenin girmediği bir site orası(!). Tanrım, sıkıntı bastı resmen her neyse sakinim yazıyı bitirmeliyim. Doğrudur Atatürk bir mason locasına üyeydi ve toplantılara katılırıdı ama bilmiyorsunuz ki, köprüyü geçene kadar ayıya dayı denir mantığını kullanarak hareket ederdi. Dini kişilerin yanındayken ellerini havaya kaldırır -dua eder veya eder gibi yapar, ne yaptığını nasıldüşündüğnü tanrı bilir- onlar gibi durur halkı arasında böyle bilinirdi. Mason kişiler etrafındayken de elini ceketinin içine sokar öyle durur ve masonlar arasında mason bilinirdi inanmayanlar için de resimleri hemen alt tarafa koyuyorum.

İlk önce masonların nizam duruşu ki Atatürk ün elini ceketine sokarak yaptığı duruş budur
nizam duruşu için tıklayın.

sağ en altta Atatürk ü görüyorsunuz.

şimdi de halk arasında, sanırım cenaze namazı kılınıyor ve o da orada
resim için tıklayın.

resmin url si bir sözlük sitesinde açılmış bir başlıktan dolayı bu şekilde yine saygıdeğer bir aptal kardeşimiz Atatürk e ateist demiştir bu başlıkta ki ateist olması diğer seçenekler arasından en az orana sahip seçenektir.

Umarım anlamışsınızdır Atatürk ün mason olmadığını zaten 1935 yılında masonlarla işini bitirdikten sonra da locaları kapatma emri vermiştir.

Ama umurumda değil isteyen istediğini düşünür daha fazla bilgi isteyen daha fazla kitap ve yazı okumalıdır. Ben yeterince bilgi verdim ha dinini merak ediyorsan -ki bi insanın dinine neden bu kadar önem verilir ve dini görüşünün ne olduğu bu kadar merak edilir anlamam- daha fazla şey okuyacaksın.

-Salmon

4 yorum:

  1. Salmon bir kanıt daha var ki bunu ancak mantık yürütenler akıl edebilir. Bir kere bütün bu İlluminati örgütü, İsrail, ABD, hepsi de dünyayı diktatörlük ile yönetmek için Büyük İsrail'i kuracaklar. Büyük İsrail'in kurulmasında masonlar ön planda. Peki Atatürk mason ise, neden Doğu Anadolu'yu geri aldı? Bildiğimiz üzere Doğu Anadolu Hicaz sınırları içerisinde ve Büyük İsrail'in Hicaz sınırlaı içerisinde kurulması gerek. Atatürk mason ise niye kendi silahıyla kendini vursun ki? Bunu aklı olan ve çalıştırabilen herkes düşünebilir.

    -Levi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek olmamakla beraber bir fikir üreteyim masonlar anadoluyu mustafa kemal önderliğinde düşman işgalinden kurtarır ki ingilizler kurtuluş savaşı sırasında maddi destek sağlamıştır bunuda kazım karabekirin anılarında görebilirsiniz neyse anadolu düşman işgalinden kurtulur ve ardından türkleri bir arada tutan islam baltalamaya başlar sonra yine müslüman devletleri bir arada tutan halifelik kaldırılır türkler kendi benliğinden çıkarılarak madeniyet kisvesi altında yeni oluşumlar başlar engüzel çıplak bacak yarışması gibi türkün ve müslümanın yaşam felsefesine ters olan ne varsa yavaş yavaş empoz3 edilir son kuran yasaklanır din eğitimi kurulan milli eğitim bakanlığı altında kontrollü olarak verilir 1931 yilinda liselerde 1950 li yıllara kadar okutulmak üzere devlet matbaasında basılan tarih kitabı bakınız TARIH 2 bu kitapta islamiyetin muhammet tarafından uydurulmuş bir din olduğu gençlere empoze edilerek islamdan uzak ataist nesiller yetiştirilir amaç 100 yıllık yapılmış bir pilani zamanı gelince d3vreye sokmaktır önce k3ndilerine tehtit olacak devletleri aradan kaldırıp sonra anadolu topraklarını ele geçirmek yıllar geçer ırak işkâl edilir derken afkanistan libya sonrasında suriye parçalanır pılan anadolu topraklarına gelecek yardımların önünü kesip anadoluyu rahat bir şekilde işkâl altına almaktır tabi şimdilik planları kusursuz işliyor ama bilmiyorlar ki ALLAH tuzak kuranların en hayırlısıdır HADI CANIM ARKADASIM BIR DE BU ACIDAN BAK ha birde küçük bir not :atatürk mason derneklerini kapatmamıştır mason locaları dernekler kapatılmadan 15 gün önce kendileri derneklerini fes etmişlerdir. Türkiye dernekler yasası şöyledir devlet eli ile kapatılan dernekler ve buna bağlı kuruluşlar bir daha açılamaz faaliyet sürdüremez. Eğer mason locaları yani dernekleri dernekler kanunu ile yani devlet eliyle kapatılmış olsa idi bugün halen mason dernekleri bu ülkede faaliyet gösteremezdi canım arkadaşım

      Sil
  2. Bilgi konusunda sizin kendinize hayrınız yok bir de blog açmışsınız başkalarını bilgilendirelim diye

    Atatürk'ü seviyoruz, saygı duyuyoruz tamam ama onu insan olarak görüyoruz, yani hatalarını da kabul ediyoruz. Atatürk uykuya yatırılan masonlardandı. 3. Derecedendi. sonrasında fikirleri çatıştığı belli yani tıpkı ittihak terakkiden ayrılması gibi
    Mason olmak ve siyonist olmak farklıdır. Duyduğumuz iğrenç şeyler genelde siyonistlerin başının altında çıkar
    Masonların sağı solu belli olmaz ama onları afaroz etmeye de gerek yok
    Bu Atatürk'ten soğumak için sebep değildir, zaten kendisi onlarla zıtlaşmış ve uykuya yatırılmış, bu aralarından çıkarılmak demektir

    Bloğunuzda çok fazla bilgi hatası var. Kubrick'in filmi de tamamen michael sikkofield'dan alınmış. Bir kontrol edeyim dedim bütün resimleri kopyalamışsınız bari biraz fark olsaydı

    Gelelim ilk kısma. Atatürk'ün mason olduğunu iddia edenlerden bazıları ona dinsiz demek için fırsat arayan karaktersiz insanlar ama her inanana da hakaret içerikli ithamlarda bulunmanız gerekmiyor çok biliyormuş gibi.

    Diğer bir konu Wizzard of Oz. Bu konuda hiç analiz bulamadığınızı söylemişsiniz fakat en çok konuşulan konulardan bir tanesi budur üstelik hemen her yerde akıl programlamasında bu filme vurgu yapılır

    Size yorum yapan tek kişi benim herhalde, pek rağbet görmemeniz çok olağan . Normal analizciler haftalarca araştırma yapar, insanlık tarihinin derinlerine inerler ama siz diğer bloglardan okuduklarınızla kendinizce analiz yapmışsınız ve kısalığından da belli bu. Böyle ç/alıntılarla rağbet görmemeniz normal ve umarım daha fazla kişi okuyup yanlış bilgiler edinmez

    Haddime değil ama Allah'a tanrı diyen özenti müslümanlar ayrı gıcık olduğum bir durum. Bu konuda kimseye karışamam ama bu kendi fikrim. Numeroloji ve simgebilime bu kadar inanan insanların "tanrı" demesi ironik çünkü bu kelimenin tarihçesini biliyor olmalısınız.

    Ayrıca değil Atatürk'e masondu diyebilmek, "yakışıklı değil " diyemeyen zavallı insanlar gördüm. Bu da Ata'mın nice zorluklarla getirdiği demokrasinin ülkemizde bugünkü halini açıkça gözler önüne seriyor...
    Yazık!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben Salmon.

    Yorumların için teşekkürler ama yorum ve hakaret arasındaki ince çizgiden dışarı çıkmazsan beni mutlu edersin.

    Bana Atatürk' ün 3. dereceden mason olduğunu kesin bilgilerle kanıtlarsan blogumu kapatacağım.
    Ayrıca resimler konusuna gelince o resimleri oradan almışımdır veya almamışımdır
    önemli olan yazdığım yazıdır.
    Eğer sen bir yazıyı resimleriyle değerlendiriyorsan dünyadaki en iyi yazılar çocuk kitaplarındadır diyebiliriz, bu yüzden de sana çocuk kitaplarını tavsiye edeceğim.

    Ayrıca Tanrı konusuna gelince, müslüman olup olmadığımı söylemedim. İstersem Yehova da yazarım.Bu seni hiç mi hiç ilgilendirmez. Özellikle blogumuzda din üzerinden tek kelime etmiyoruz ama yaratıcının adının geçmesi gereken yerlerde de bir şeyler demek zorundayız. Ben de Tanrı dedim. Ve son olarak, bugüne kadar 20.000 kişiye ulaştık. Tanıdıklarım bana bu blogu yazdığımı bilmeden gelip "Şu adresteki yazıları okumanı tavsiye ederim" gibi şeyler söyledi. Hep olumlu tepkiler aldım. Olumsuz tepkiler ve eleştiriler tabii ki olacaktır ama ben eleştiriye açığım. En başta da dediğim gibi yorum ve hakaret arasındaki ince çizgiyi sakın kaçırma.

    Şimdi Wizard Of Oz konusuna geliyorum ve klavyeyi Levi'ye veriyorum.
    Merhaba ben Levi.
    Haklı olabilirsin, bu filme internette her yerde VURGU yapılır. Ve bu konu her yerde KONUŞULUR. Ama internette bu filmin bir tane benim kadar ayrıntılı yazan ve filmden bütün kareleri çekip yazıya koyan birisini daha bulursan blog yazmayı bırakacağım ve blogun tek sorumlusu Salmon olacak. Ben o yazıyı tam 1 haftada yazdım. Resimleri tek tek kendim çekip yazıya koydum ve birilerinin kafasına girsin diye ta Pegasus'a kadar uzattım olayı. Ama sen gelmiş internette bu konuya VURGU yapan bir sürü kişi var diyorsun. Bunu bir hakaret olarak alıyorum. Dediğim gibi bu analizi internette TÜRKÇE olarak ayrıntılı ve bu kadar resimli bir şekilde yazan birisini daha bulursan blog yazmayı bırakacağım. Okuduğun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil