20 Mayıs 2013 Pazartesi

Rihanna-stay yani "sevgili cin'im lütfen beni bırakma"

Evet arkadaşlar yine ben yani Salmon selaaaaam

Bu yazımda büyük ihtimalle daha önce duymadığınız bir ifşada bulunacağım. Daha önce duymadığınız diyebiliyorum çünkü ben de yeni farkına vardım. Bu konuya geçmedne önce stay i analiz edeceğim.

Ben çok koyu bir navy olarak insanlar "stay illuminati" dediklerinde "hadi gidin ordan beresi illuminati bi insanın banyo yapması mı illuminati" derdim fakat değişik açılardan bakınca illuminati olduğunu farkettim
Şimdi ilk olarak adı "stay" yani türkçe meali "kal" kime kal diyor bu kadın ? sevgilisine/sevdiğine değil mi? yok işte değilmiş ben de öyle sanmıştım.

Şarkı sözlerinden anlatacağım çünkü klipte gerçekten hiç birşey yok ama tebrik ediyorum bu şarkıyı kim hazırladıysa seslerin dalga boylarını ve frekanslarını öyle güzel ayarlamışlar ki insan zihin kontrolüne giriyor gerçekten hiç birşeyin farkına varmıyor.

All along it was a fever 
Tüm bu zaman boyunca heyecanlıydı 
A cold with high-headed believers 
Soğuktu ve aklı yükseklerdeydi inançlıların
I threw my hands in the air I said show me something 
Elimi havaya uzattım ve bana birşey göster dedim 
He said, if you dare come a little closer 
Bana dedi,eğer bana biraz yakınlaşmaya cesaret edebilirsen 
Round and around and around and around we go 
Etrafındayız,etrafındayız ve etrafındayız ve etrafına geliyoruz 
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know 
Şimdi bana söyle,şimdi bana söyle,şimdi bana bildiğini söyle 


öncelikle söylemem gereken birşey daha var bu şarkı hem cin in ağzından hem de rihanna nın ağzından yazılmışa benziyor zaten o yüzden zor anlaşılıyor okuyun şimdi

tüm bu zaman boyunca heyecnalıydı.
kim o rihanna dimi heyecanlıydı ünlü oluyordu tanrıyla konuşabiliyordu.(içlerindeki cin i tanrı sanıyorlar çünkü cin onlara kendi hayatından kesitler gösteriyor falan filan)

soğuktu ve aklı yükseklerdeydi, inançlıların
burda birşey bulamadım ama inançtan söz ediyor mutlaka birşey var

ellerimi havaya kaldırdım ve bana birşey göster dedim.
elleri havaya kaldırmak tanrıyla konuşmanın ve dua etmenin sembolüdür yani insanlar dua ederken ellerini havaya kaldırırlar. rihanna tanrının kim olduğunu düşünüyor tabiki de cin inin burda da cin ine bana birşey göster diyor.

dedi ki, eğer bana biraz yaklaşmaya cesaret edebilirsen,
yani bana inanır bana bağlanır ve dediklerimi yaparsan demek oluyor

etrafındayız etrafındayız ve etrafındayız ve etrafına geliyoruz.
burda da cin in bir sözü yanına geliyoruz çevreni dolduruyoruz.
birinin etrafını/çevresini doldurursanız ne olur o kişi ulaşılmaz zarar gelmez olur yani diyor ki 
bana biraz yaklaşırsan sana zarar gelmemesini sağlayacağım.

Şimdi bana söyle,şimdi bana söyle,şimdi bana bildiğini söyle.
kimin konuştuğuna bağlı olarak değişiklik gösteren bir cümle cin söylüyorsa ona acele etmesini 
ve hemen karar vererek yanlış yolu seçmesini söylüyor rihanna söylüyorsa bana gerçekte ne olacağını söyle gözümü boyamaya çalışma demek oluyor.

Not really sure how to feel about it 
Bunun hakkında nasıl hissettiğimi bilmiyorum 
Something in the way you move 
Bazı şeyler senin yolunda ilerliyor 
Makes me feel like I can't live without you 
Beni tıpkı sensiz yaşayamam gibi hissettiriyor 
It takes me all the way
Tüm bu yollar beni alıyor 
I want you to stay 
Kalmanı istiyorum 

-bunun hakkında nasıl hissettiğimi bilmiyorum.
rihanna konuşuyor ve ne yapacağına karar veremediğini söylüyor.

-bazı şeyler senin yolunda ilerliyor.
hala rihanna ve diyor ki bazı şeyler senin sayende oluyor para şan şöhret uyuşturucu hepsi sen geldiğinden beri var diyor.

-beni tıpkı sensiz yaşayamam gibi hissettiriyor.
burda da bu yaşama çok alıştığını ve bu yaşamdan farklı bi yaşam yaşayamayacağını söylüyor yani öyle hissettiğini söylüyor.

-tüm bu yollar beni alıyor.
bu hayatın ona çekici geldiğini söylüyor

-kalmanı istiyorum.
burda cinden kalmasını istiyor.

Şimdi biraz ara verelim ve şu ana kadar yazdıklarım hakkında biraz konuşalım.
öncelikle cin dediğimiz arkadaş şeytan zaten şeytan cinlerdendir. Buraya kadar rihanna cin geldiğinden beri yani şeytana inanmaya başladığından onun için yaşamaya başladığından beri hayatında istediği herşeyin olduğunu ve bunların devam etmesini istediğini söylüyor."ama o zaman niye kalmanı istiyorum diyor bu kadın beee !" diye düşündüğünüzü biliyorum. Bu da ifşa dediğim şey işte daha önce hiçbir yerde duymadığınız o şey

biraz uzaklaşalım şu konudan da size ifşanın ne olduğunu anlatabileyim eğer levi nin 

Katy Perry - The One That Got Away ve İlluminati yazısını okuduysanız seni kaybedeceğim asla aklıma gelmezdi diyor katy o şarkıda. şarkının o bölümünde de katy cin iyle konuşuyor ve anlaşılan cin onu terk etmiş/uzaklaşmış. bir de stay a bakıyorum kalmanı istiyorum diyor hem de cin ine. Aaa ne tesadüf be 2 cin de bunları terk ediyor ve bunlardan uzaklaşıyor. evet aynen öyle uzaklaşıyorlar çünkü onlar biraz uzaklaşınca bu insanlar cin olduğu zaman neler yapabiliyorlarsa cin yokken hiçbirini yapamıyorlar. yani cin onları kendine daha çok bağlamak için kendini biraz geri çekiyor ve diyor ki "bak ben olmasam sen nesin bak da gör. hiçsin hiç." onlar da cine daha çok bağlanıyor ve kalması için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar.Ahanda bu kadar böyle ifşayı da hiç bir yerde bulamazsın anam.


şarkıya geri dönelim şimdi şarkı daha anlamlı gelecek eminim

It's not much of a life you're living 
Senin yaşadığın hayat çok birşey değil 
It's not just something you take, it's given 
Bu sadece aldığın birşey değil,bu verilmiş
Round and around and around and around we go 
Etrafındayız,etrafındayız ve etrafındayız ve etrafına geliyoruz 
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know 
Şimdi bana söyle,şimdi bana söyle,şimdi bana bildiğini söyle 


-senin yaşadığın hayat çok birşey değil.
ne oha filan yine cin konuşuyor biliyorsunuz ki cinler çok uzun yaşayabiliyorlar insanlara göre. ve cin de diyor ki sen çok birşey yaşamadın.

-bu sadece aldığın birşey değil, bu bahşedilmiş
bu verilmiş ama burada verilmiş bahşedilmiş anlamındadır. yani diyor ki cin "beni görüp duyabilmen aldığın birşey değil bu sana bahşedilmiş, bunu sana bahşettim." çünkü cin onların gözünde tanrı onlar kendi cinlerini tanrı sanıyorlar.

-Etrafındayız,etrafındayız ve etrafındayız ve etrafına geliyoruz 
yukarıda açıkladım

-Şimdi bana söyle,şimdi bana söyle,şimdi bana bildiğini söyle 
bunu da açıkladım

şarkının bundan sonraki bölümü neredeyse aynı sadece bir bölüm var açıklamadığım sadece onu açıklayacağım

Ohhh the reason I hold on 
Bu tutunmamın sebebi 
Ohhh cause I need this hole gone 
Çünkü ihtiyacım olan bu zor durumların kaybolması 
Funny all the broken ones but i'm the only one who needed saving 
Tüm bu kırılmış kişiler komik ama benim tek ihtiyacım kurtarıcı 
Cause when you never see the lights it's hard to know which one of us is caving 
Çünkü ışıkları göremediğin zaman hangisinin bizi göçerteceğini bilmek zor 

zurnanın zörnk dediği yer işte burası

-bu tutunmamın sebebi
rihanna konuşuyor ve bu tutunmamın sebebi diyor nedir burada bir sebep vermiyor arkadaşlar şarkının tonlamasını dinlerseniz şiir gibi yani devrik bir cümle kuruyor bizim türkçede şöyle "bu tutunmamın sebebi sadece annem ve babam" oluyor işte bakalım neymiş tutunmasının sebebi

-çünkü ihtiyacım olan bu zor durumların kaybolması
ouvv tutunmasının sebebi zor durumlardan kurtulabileceğini düşünmesi gerçekten üzüyor insanı düşünsene bir örgüte  katılıyorsun şan şöhret para istediğin herşeyi veriyorlar ama sonra yanlış yolda olduğunu anlıyorsun çıkmak istiyorsun ama olmuyor.

-tüm bu kırılmış kişiler komik ama benim tek ihtiyacım kurtarıcı
kırılmış kişilerin kim olduğunu sorarsanız tek bir fikrim bile yok belki de kulağı tırmalamaması için oraya konulmuş bir cümledir. devamında ne diyor benim bir kurtarıcıya ihtiyacım var yani ben korkuyorum ve beni kurtaracak birine ihtiyacım var. iyiki m.j. kadar cesur değil öyle olmuş olsaydı rihannanın da öldü diye haberlerini alır sonra da mezarı başında ağlarkenki görüntülerine ulaşırdık.

-çünkü ışıkları göremediğim zaman hangisinin bizi göçerteceğini bilmek zor
bu cümle önceki cümleyle bağlantılı orda kurtarıcıya ihtiyacım var demişti burda da diyor ki ışık gittiğinde yani cin gittiğinde (ışık cin demektir bunu da bilin herşey devletten herşey devletten) bana kimin zarar verebileceğini bilmek zor diyor meali de şu demek oluyor birşeltirirsek "kurtarıcıya ihtiyacım var çünkü cin gittiğinde ve ben ona ınanmayı ona çalışmayı bıraktığımda bana kimin zarar vereceğini bilmek zor"
illudan korktuğunu söylüyor açıkça

işte bu kadar arkadaşlar yani stayi bi derleyip toplarsak rihanna şunu diyor
"kalmanı istiyorum çünkü sen gidersen ve ben seni bırakırsam sevgili cin im. illuminati bana zarar verecek hatta beni öldürecek. ben ölmek istemiyorum bu yüzden nolur gitme ama eğer beni kurtarabilicek biri gelirse defol git mk."

gelecek yazılarda görüşmek üzere arkam uyuştu burda otura otura.

-Salmon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder