23 Mayıs 2013 Perşembe

Demi Lovato ve İlluminati Olma İhtimali

Merhabaaa been Leeviii.(Bu sefer aynısını yazmadım bakın uzattım ehehe.)

Bu yazımda Demi Lovato ve İlluminati olma ihtimalini konu alacağım.Yanımda da sevdiğim arkadaşlarımdan biri var çok eğlenceli bir yazı olacak :D
Gerçek ismi Demetria Devonne Lovato. Yaşı 20. Ve çoğu genç kızın şimdiden gönlünü kazandı.

7 yaşında bir güzellik yarışmasına katıldı ve 1. oldu.

İlk albümü Don't Forget ve bu albümün kapağına baktığımızda...

...Gayet hoş bir kadının albüm kapağını görüyoruz. Albümdeki kliplerin ise hiçbirinde İlluminati ile ilgili hiçbir kanıt yok.

Ve bugün Skyscraper klibini izlerken şöyle bir şey gördüm.

Nedense bana çok tuhaf geldi. Çünkü herhangi bir sevgili hikayesini anlatırken sıradan bir adamı alıp onu klibinde oynatabilirdi. Ama bir camın üstüne kalp çizip onu klibinde sanki sevgilisiymiş gibi göstermesi cidden tuhaf ve anormal.

Ve sözler:

Benden geriye hiçbir şey kalmamış gibi hissettirmek zorunda mısın?

Hmm.

Sahip olduğum her şeyi alabilirsin
Her şeyimi yıkabilirsin
Camdan yapılmışım gibi
Kağıttan yapılmışım gibi
Devam et ve beni yıkmayı dene
Bir gökdelen gibi yerden yükseliyor olacağım
Bir gökdelen gibi

Şimdi bu sözlere bakarak Demi Lovato kesinlikle İlluminatidir diyemem. Çünkü Demi Lovato'yu gerçekten seven insanlara saygısızlık olur bu.

Ama şöyle bir şey var:



Merabaaa :D ben Levi'nin arkadaşıyım :D o lavobaya gitti de bende yazıyım dedim :) Neyse geldii :D Görüşürüüüz :)

Bir saniye.

Tamam geldim. Arkadaşımı geberttim de afedersiniz.

Ama şöyle bir şey var:


Bu beni düşündürdü.

Ve Demi Lovato'nun bir ropörtajı daha var ki, orada kendi aldığı şeylere seyircinin farklı anlamlar yüklediğini söylüyor.


Sizi düşüncelerinizle baş başa bırakıyorum.

Sağlıcakla kalın.

-Levi.

Merhabalar ben Salmon.
Normalde Levi nin yazılarına müdahele etmem ama yanlış birşey  var ve insanları yanlış yönlendirmek istemem.

Demi nin yaptığı tek göz bilmemne tamam illu olabilir diye düşünebilirsiniz ama Levi nin son olarak bahsettiği röportajda (aslında o bir röportaj da değil demiye illu denmişti demi de twitterdan cevap verdi) ve dedi ki "çok beğenerek aldığım kıyafetleri giydiğimde bana üyesi olmadığım örgütlerdenmişim gibi davranılmasından nefret ediyorum."

saygılar.

-Salmon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder