20 Mayıs 2013 Pazartesi

Michael Jackson ve İllu'nun 25 takıntısı

Artık beni yazılarımın başlıklarından tanımanız lazım canlarım tanımıyorsanız yuh .ss. :D.
Kim olduğumu şimdi yazmayacağım tahmin etmeye çalışın yazının sonunda göreceksiniz adımı.

Şimdi ilk olarak 25 takıntısıyla başlayalım bu insanların aynı 27 takıntısı gibi 25 takıntıları da var. Bir ritüel de diyebiliriz
Aşağıda illuminati den çıkmak isteyen bazı insanların ölüm tarihlerini yazacağım bakın bakalım
michael jackson - 25 haziran 2009
farrah fawcett - 25 haziran 2009
sky saxon - 25 haziran 2009
james brown - 25 aralık 2006
dean martin - 25 aralık 1995
eartha mae kitt - 25 aralık 2008
lisa lopes - 25 nisan 2002
roger troutman - 25 nisan 1999
aaliyah haughton - 25 ağustos 2001
static major - 25 şubat 2008
ayrıca 2pac da 25 yaşında öldü


bu ölenlerin hepsini tanımıyorum ama 4-5 i illuminati karşıtı insanlar
"evet cnm .s.s anladık" demiyorsunuz tabiki ama en azından anlamışsınızdır bunun bir ritüel olduğunu bu kadar insanın bu ayın 25 inde ölmesi tesadüf olamaz yada şöyle diyelim bunlar tesadüftür ve illuminati tesadüfleri sever.
Arkadaşım bana blogdaki yazılarımı okuduğunu ama çok okunaksız yazdığımı söyledi ben de "onlar benim bu halimi seviyor" dedim umarım yazılarımı okuyabiliyorsunuzdur :)

Neyse bu 25 olayını geçelim zaten çok bişey yok insanlar ayın 25 indi öldürüyorlar yada 27 yaşında. daha sonra bu 27 yaş konusuna da değineceğim.

Sıra geldi michael'e
 Dünyada en çok tanınan pop şarkıcısıydı Michael Jackson, resmen yeni bir dönemin başlangıcı oldu ve ölümüyle bu dönem kapandı. Belki de dünyada en çok hayranı olan şarkıcıydı dersem, haksız olmam. Son zamanlar da müslüman olduğu söylentileri ortaya çıkmıştı fakat kendisi resmen açıklayamadan öldürüldü. Düşünsenize, milyonlaca belki de milyarlarca hayranı bunu öğrenseydi, büyük bir çoğunluğu İslam'ı seçmez miydi?
   Şimdi din değiştirmek o kadar kolay mı filan diyebilirsiniz fakat insanların çoğu din konusunda bilgisiz, fasulyeden inanıyorlar yani... İslam'ı terörist dini zannediyorlar, bizim hz.Muhammed'e Tanrı olarak tapındığımızı zannediyorlar, kendilerinin(Hristiyanalrın) hz.İsa'ya tanrı diye tapındıkları gibi. Günde 5 kere yeri öptüğümüzü zannediyorlar. Eğer Michael Jackson İslam'ı seçtiğini açıklasaydı, insanlar durupta "Hey n'oluyor?! Bu terörist dini değil miydi?" diye merak edip, araştırmaya başlarlardı. 


şimdi michael in bir şarkısına göz atalım
şarkının adı ne ? dey dont keyr ebat as ıhıhıhı They dont care about us yani ahahaha.
Şarkı güzel yani zaten michael söylüyor nasıl güzel olmasın. ama isminde bir gariplik var "onlar bizi umursamıyor"  onlar kim sizce michael bu şarkıda kime beni özgür bırakın diye yırtınıyor ??? acaba kime ?
şimdi şarkıya dönelim 1.06 da duvarda siyah bir göz görünüyor tam da o sırada michael ne diyor biliyor musunuz ? hayır tabiki o yüzden ben söyleyeceğim. diyor ki


Will me, thrill me (Yönet beni, korkut beni)
You can never kill me. (Beni asla öldüremezsin)
ay bu adam ne diyo ben ölüm fermanını yazıyor, resmen illuminati ye meydan okuyor
onlar ın illu olduğunu anlamışsınızdır sanırım ayrıca şarkıda "set me free" de diyor yani "beni özgür bırakın" bunu da illu ya diyor tabiki.

cast nav bu insanların michaeli öldürme sebeplerine devam edelim
 Öncelikle şunu söyleyeyim, michael jackson onu öldürmeye çalıştıklarını hep biliyordu. soruşturmalar michael'ın dizlerinde yaralar ve taze morluklar olduğunu ve ölmeden önce düştüğünü ortaya çıkardı. Açıkça görülüyor ki; michael ölmeden önce hayatta kalmak için mücadele vermiş.

    13 temmuz 2005'te sonlanan michael'ın 2. duruşması sırasında michael'ın çok yakın arkadaşlarından biri olan dick gregory michael'ın ailesini aradı ve michael'ın kendisini iyi hissetmediğini, onu ziyaret etmeleri gerektiğini söyledi. duruşma sonlandıktan bir kaç gün önce gregory michael ile neverland'a geri döndü. michael ona sarılarak "lütfen beni bırakma, beni öldürmeye çalışıyorlar" dedi. Sonra gregory michael'a en son ne zaman yemek yediğini sordu, çünkü iyi görünmüyordu. michael, "beni zehirlemeye çalışıyorlar" dedi ve gregory tekrar, "en son ne zaman su içtin" diye sordu. michael'ın cevabı, "beni öldürmeye çalışıyorlar" oldu. gregory sonra onu 10 mil kadar uzaklıktaki bir hastaneye götürdü ve michael'a gece 5:30'dan ertesi gün 5:30'a kadar 24 saat boyunca hidrat için sıvılar verildi. doktor; "12 saat daha bu halde kalsaydı ölmüş olabilirdi" açıklamasını yaptı. kaynak: cnn.com

    Şimdi burdan anlıyoruz ki, haziran 2005'te michael'ı yine öldürme girişiminde bulunmuşlar. Ama başaramadılar, dolayısıyla michael'ın en güvendiği adamlardan birini kullanmaya karar verdiler. Bu kişi michael'ın doktoru conrad murray'di.

    Michael politikayla ilgilenmezdi, tek derdi insanlara yardım etmekti. yaptığı şarkılarda bu mesajı veriyordu zaten. Michael müslüman olduktan sonra bu illuminati için kaçınılmaz bir tehdit oluşturdu. çünkü onun dünya çapında milyonlarca takipçisi vardı. Bu insanların michael'dan etkilenip müslüman olma ihtimalleri çok fazla olduğu için ve dolayısıyla illuminati'nin çıkarlarına ters düştüğü için öldürdüler."

   Bütün bu kanıtlara rağmen  hala "40 yapar, eüheühüehü" diyen gereksiz insan, biliyorum kuş kadar aklın var, hayatta hiç bir halta yaramıyorsun bari başkalarını da yanında sürükleme. Burada bilimsel kanıtlar sunuyoruz. Adam gibi itiraz edeceksen gel, bekliyorum ama "Tesadüf, hebeley höböley" yapacağını biliyorum. Tesadüf diye tutturdun, gidiyorsun... Tesadüf diye bir şey yoktur bu hayatta. Öncelikle kader'e inanan bir insan tesadüfe inanmaz zaten. Hadi diyelim kadere inanmıyorsun, evrenin olmuşumu da mı bir tesadüf?

   Stephen Hawking zamanın kısa tarihi isimli kitabında genişleme hızındaki dengeyi şöyle açıklar;
"Evrenin genişleme hızı o kadar kritik bir noktadadır ki, big bang'ten sonraki birinci saniyede bu oran eğer yüz bin milyon kere milyonda bir daha küçük olsaydı evren şimdiki durumuna gelmeden içine çökerdi."

    Paul Davies, bu çok ilginç durum karşısında şöyle söylemektedir; 
"Çok küçük sayısal değişikliklere hassas olan evrenin şu andaki yapısının, çok dikkatli bir bilinç tarafından ortaya çıkarıldığına karşı çıkmak çok zordur... Doğanın en temel dengelerindeki hassas sayısal dengeler, kozmik bir tasarımın varlığını kabul etmek için oldukça güçlü bir delildir."

    Aynı gerçek karşısında amerikalı astronomi profesörü George Greenstein de, the symbiotic universe adlı kitabında şöyle yazar; 
"Kanıtları inceledikçe, ısrarla önemli bir gerçekle karşı karşıya geliriz. (Evrenin oluşumunda) bir doğa üstü akıl ya da akıl devreye girmiş olmalıdır."

Lakin ben michaelin ölmediğini biliyorum yukarda yazdıklarım herkesin bulabileceği gerçek denen bilgilerdi ama ben adamın kadın kılığında kendi mezarının başında ağladı bir resmi gördüm ya adam michael e ağlıyordu hayatına ağlıyordu yaptığı bir hata yüzünden biten hayatına ağlıyordu ne kadar da enteresan değil mi ? çok duygulandım yaa .s
ama en azından ölmedi öl mee diiiii kılık değiştirdi birdaha göz önüne gelmeyeceği sanıldı o kaçtı illu da onun asla ayaklarına takılmayacağını sandı ama eminim ki o geri dönücek ve birşeyler daha yaptıktan sonra bu dünyaya veda edecek. ha neden bu kadar eminsin derseniz kanıtlarla birlikte açıklayabilirim söylediği bazı sözler var geri döneceğine dair.

Evet ben Salmon'dum :D levi diye tahmin ettiysen lütfen gider misin ya :s
Gelecek yazıdan görüşmek üzere sıradaki yazım Rihanna-stay yani "sevgili cin'im lütfen beni bırakma"

Görüşmek üzere esen kalın efenim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder