4 Mayıs 2013 Cumartesi

Salmon ve Levi kim? Ne? Niye yazıyor?

Başlarken kim olduğumuzu söylemek istiyorum arkadaşlar.Biz adımızdan da anlaşılacağı gibi bu yazıları 2 kişi yazıyoruz tabi yani oturup böyle birlikte yazmıyoruz ama blog'da birlikte yazacağız anlayın işte.Ben Salmon kişisel bilgilerime ihtiyacınız yok. Tabiki de illuminatin hakkında bilgi sahibiyim tabi diğer bağlantılı konular hakkında da. Arkadaşım Levi de benim gibi bu konularla ilgili ve bilgisi de var. Edebi yönden kuvvetli sayılırız zaten bu yüzden de yazmaya karar verdik yazmayı seviyoruz. Bu konular hakkında yazan bir kaç kişi daha var üçüncü şahıs v.b tabi bu alanda marka olmuş insanlar onlara lafım yok ama bazı arkadaşlar var gerçekten dayanamıyoruz onlara zaten yazmamızın bi sebebi de bu. Yanlış şeyleri görüyoruz ve bu yanlış şeyler hakkında soru bile soruyor insanlarımız... Gerçekten içimizi acıtıyor bu. Biz de gerçekleri yazmak ve insanları sorgular hale getirmek istedik ve yazmaya karar verdik. İsimlerimiz incil'de geçen isimler niye böyle isimler seçtiniz diyen olursa bu kimseyi ilgilendirmez. İster müslümanımdır ister ateist ister rastafaryan ister hristiyan bu kimseyi ilgilendirmez. Ayrıca aklıma gelmişken böyle herkesin gözü önünde dinine dayalı yazıyorlar bu yazıları onları da kınıyorum dinler insanların önünde yaşanmaz mesela müslümanlık toplumumuzun büyük çoğunluğu müslüman ama içlerinde gerçek müslüman çok az gösteriş için bile namaz kılan insanlar tanıyorum her neyse o arkadaşlara da burdan sesleniyorum yaptığın şey dinine göre de yanlış dinini tanıtıyorsun çok iyi yapıyorsun tamam da böyle "biz her zaman kazanacağız müslamanlık hahaha çok yaşasın." tarzında bu konudan laf yaparsan senin bloguna dincilerin hepsi doluşur yorumlar değişir zaten bu yaptığın yazılarını da etkiler. Özür dilerim ben eleştirmen değilim ama bunu söylemesem içimde kalırdı. Biz sadece doğruyu yazacağız eğer hata yaparsak düzelteceğiz de şimdilik bizi bu kadar tanımanız yeterli yorumlara bağlı kendimizi daha sonra tanıtabiliriz.

-Salmon ve Levi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder